دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
کد خبر: 1176469
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
بدرقه تیم پیشرو کاروان همپای قافله ۸

حوزه/ تیم پیشرو کاروان همپای قافله ۸ متشکل از ۴ نفر از زائریاران جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور آماده سازی شرایط حضور کاروان در سفر معنوی اربعین حسینی، عازم عتبات عالیات شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، تیم پیشرو کاروان همپای قافله ۸ متشکل از ۴ نفر از زائریاران جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور آماده سازی شرایط حضور کاروان در سفر معنوی اربعین حسینی، عازم عتبات عالیات شد.

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، حسین حدادی فام معاون منابع انسانی و پشتیبانی و جمعی از کارمندان، این تیم را بدرقه کردند.

پیش از اعزام این تیم، جلسه ای با حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا (س) و معاون منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شد.

برقعی در این جلسه، ضمن قدردانی از زحمات ستاد اربعین، خدمت به زائران امام حسین علیه‌السلام را ارزشمند خواند و عنوان کرد: ارزش خدمت به زائر امام حسین علیه‌السلام بسیار بالا است و این توفیق را باید قدر بدانید.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: اگر نگاه ما در خدمت رسانی به زائران حسینی، معنا پیدا کند، برکات آن را خواهیم دید.

وی تأکید کرد: آنچه در این سفر به دست می آید، بیشتر از آن است که به ظاهر می بینیم. امیدواریم این فعالیت ها مورد مرضی خداوند متعال و حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام قرار بگیرد.

حسین حدادی فام، رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، در این جلسه، با بیان اینکه میزبان ما در سفر اربعین، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هستند، عنوان کرد: میزبان هیچ گاه به میهمان سخت نمی گیرد، اما گاهی برای رشد و تعالی، نیاز به تلنگر هست و این سفر می‌تواند زمینه رشد و تعالی زائران را فراهم کند.

وی بیان کرد: در این راه سختی هایی وجود دارد و شما به عنوان تیم پیشرو و خط شکن می توانید در تسهیل روند کارها تأثیرگذار باشید.

حدادی فام در ادامه به موارد مورد پیگیری و برنامه ریزی در این سفر اشاره کرد و توصیه هایی را به تیم پیشرو داشت.

در ادامه این جلسه و پیش از حرکت تیم پیشرو، جمعی از کارمندان در جلسه حضور یافتند و آقای محرابی مداح اهل بیت علیهم السلام به ذکر مصیبت پرداخت.

تیم پیشرو به همراه تجهیزات مورد نیاز در سفر اربعین حسینی عازم عتبات عالیات شد.

تجهیزات و داروهای مورد نیاز اربعین از جمله ویلچر، عصا، سرم و داروهای ضروری سفر از سوی اداره رفاه و سلامت طلاب به همراه تیم پیشرو به عتبات عالیات ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha